Pracuj i działaj z lekkością.

Zaproś do swojego zespołu więcej współpracy i efektywności w dobrej atmosferze.

Dbając o swój rozwój, skorzystaj z narzędzi NVC, by bydować długotrwałe relacje biznesowe.

 

W czasie warsztatu NVC w relacjach zawodowych zobaczysz, jak budować relacje, współpracę, zaufanie i dzięki temu efektywnie zarządzać i budować zespoły.

Zobacz, co zyskasz:
Z

będziesz wiedzieć jak odnaleźć prawdziwe potrzeby swoich klientów/pracowników i zbudować relacje, na których zyskają obie strony

Z

poznasz sposoby, jak skutecznie radzić sobie z "trudnymi" relacjami i „kłopotliwymi” klientami

Z

nauczysz się dbać o siebie, wyznaczać swoje granice, jednocześnie szanując potrzeby drugiej strony

Z

dowiesz się, jak dawać wspierającą i skuteczną informację zwrotną w codziennej pracy

Z

sprawdzisz jak mówić i przyjmować odmowę i znajdować rozwiązania wygrany-wygrany

Z

wzbogacisz swoje kompetencje zawodowe i zyskasz zupełnie nową perspektywę, jaką daje Porozumienie bez Przemocy (NVC)

Z

po spełnieniu warunków otrzymasz również certyfikat zaświadczający odbycie kursu NVC.

Jeśli zależy Ci na nabyciu tych umiejętności, ten kurs jest dla Ciebie!

W czasie treningu:

9

poznasz założenia procesu NVC Marshalla B. Rosenberga

9

zobaczysz, jak skutecznie rozwiązywać konflikty oraz tworzyć rozwiązania wygrany-wygrany

9

przyjrzysz się sytuacjom z Twojej pracy i dzięki temu zyskasz żywe, konkretne narzędzie do pracy na codzień

9

nabędziesz dużo wiedzy, doświadczenia i wsparcia w procesie

9

przećwiczysz narzędzia NVC i dostosujesz je do specyfiki swojej pracy

9

poznasz narzędzie do pracy z trudnymi emocjami: złością, strachem, flustracją oraz brakiem motywacji

9

zwiększysz świadomość uczuć i potrzeb swoich i innych, by zwiększyć wzajemne zrozumienie w swoim zespole

9

nauczysz się, jak mieć więcej radości i lekkości w wykonywaniu swojej pracy

Chcesz dowiedzieć się, jak słuchać, aby rozumieć? Jak mówić, by być zrozumianym?
Marshall Rosenberg pytany o to, dlaczego ma tak dużą skuteczność w budowaniu relacji i mediacjach odpowiadał:

NIE SŁUCHAM TEGO, CO LUDZIE MÓWIĄ, SŁUCHAM, JAKIE ZA ICH SŁOWAMI STOJĄ POTRZEBY!

To jest klucz do nawiązania relacji i do rozwiązania każdego wyzwania. Marshall dodawał, że KAŻDY KONFLIKT MOŻNA ROZWIĄZAĆ W CIĄGU 20 MINUT.
Tylko najpierw trzeba znaleźć potrzeby, jakie mają obie strony.
Jak znaleźć te potrzeby? Wystarczy zmienić nawykowy sposób myślenia i mówienia. Metody, które poznasz na tym kursie (empatia, 4 kroki i inne) pozwolą Ci skontaktować się z potrzebami swoimi i innych ludzi. Dzięki temu sprawdzisz, jak znajdować rozwiązania, które odpowiadają wszystkim, typu wygrana-wygrana.

Nadal zastanawiasz się, czy ten kurs jest dla Ciebie?

 

Dla kogo jest ten kurs:

dla osób, które pracują w bliskim kontakcie ze swoimi Klientami (psychologów, coachów, trenerów)

dla osób, które prowadzą zespoły, zarządzają ludźmi

dla osób, które chcą w swoim zawodowym życiu i zawodowych relacjach korzystać ze wsparcia, jakie daje NVC

dla osób, które chcą się rozwijać i nadać rozpęd swojej karierze, zdobywając ogromny obszar kompetencji, jaki daje NVC

Klienci o naszych szkoleniach:

Wysoki poziom merytoryczny, profesjonalizm prowadzących, skuteczne sposoby do praktycznego zastosowania w życiu zawodowym.

Ania

NVC podnosi w sposób mierzalny jakość życia. To sadzenie kwiatów w swoim sercu, zamiast czekania aż ktoś je nam przyniesie.
Anna Dąbrowska, dziennikarka

Po tym warsztacie słucham inaczej i jest to zmiana nieodwracalna 🙂 Nie da się już wrócić do dawnego patrzenia na innych i siebie – to nawet budzi niepokój, ale więcej nadziei na więcej piękna i autentyczności w relacjach.
Małgorzata Kałaska, psycholog

Poznałam nowy sposób komunikacji, który pomoże mi udoskonalić moje życie prywatne i zawodowe.

Aleksandra - Prezes sp. z o.o.

Nowe oświecenie – polecam każdemu, szczególnie osobom, które wspierają innych ludzi w rozwoju osobistym i zawodowym.

Alicja Kusch - coach, mentor, trener

Wyrzuciliście mnie z bezpiecznego i wygodnego samolotu, ale daliście mi spadochron. Po drodze wieje i rzuca, ale sam lot jest wspaniały. I do celu!

Paweł Siekierzyński - adwokat, wspólnik

Zawsze mogę mieć prośbę do siebie, mogę, ale nie muszę mieć prośby w kontekście zmiany do drugiej osoby” – takie poczucie „mam władzę” 🙂 i tylko/ aż ode mnie zależy, co mogę zrobić lepiej/ inaczej w danej sytuacji.
Zawsze jest miejsce na empatię, niezależnie od obszaru i relacji, w której jesteśmy.
Magda Dolska-Topór, psycholog

Po tym kursie słucham inaczej. Więcej słyszę, lepiej rozumiem i inaczej współdziałamy.

Magdalena

Szkolenie dało mi narzędzie, które pomoże mi nabrać pewności w kontakcie z klientem, a dzięki temu pomoże rozwinąć skrzydła.

Weronika Siwecka

Szczegóły szkolenia:

Kiedy

I moduł: 28-29 stycznia 2020
II moduł: 25-26 lutego 2020
III moduł: 17-18 marca 2020
IV moduł: 7-8 kwietnia 2020

w godz.: 10:00 – 17:00

Gdzie

Warszawa (dokładny adres podamy później)

Cena

5500 zł (w tym 23% VAT)

(w tym 1500 zł zaliczki na rezerwacja miejsca)

Możliwa płatność w ratach.

Grupa

12-20 osób

b

Materiały

W ramach kursu otrzymasz:

– autorski podręcznik, pełen wiedzy, ćwiczeń i inspiracji do wykorzystania w Twojej pracy,

książkę „Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji” (nowość),

4 teleklasy (po każdym module).

 

u

Masz pytania?

Dzwoń: 609 506 959

Pisz: emilia@nvclab.pl

Program szkolenia:

I moduł

Zarządzanie sobą jako pierwszy krok do dialogu
Główne założenia Porozumienia bez Przemocy
Transformująca moc empatii i jej rola w tworzeniu przestrzeni współpracy
Model 4 kroków:
– siła płynąca z obserwacji
– uczucia jako drogowskazy
– piękno potrzeb
– przede wszystkim kontakt – prośby
Blokady komunikacyjne pod lupą
Wyrażanie siebie – droga do swojej mocy i autentyczności

III moduł

Efektywne budowanie “MY”
Partnerstwo, podążanie i prowadzenie w relacji
Oferowanie i przyjmowanie informacji zwrotnej opartej na empatii
Mówienie „nie” w zgodzie ze sobą
Przyjmowanie  odmowy, które buduje kontakt

II moduł

Zarządzanie sobą w relacji z klientem/współpracownikiem
Pogłębiona praktyka empatii
Kontakt ze sobą w sytuacjach trudnych i emocjonalnych
Zamiana osądów o innych w ciekawość innych
Budowanie efektywnych próśb
Transformacja złości
Praktyka doceniania i wdzięczności

IV moduł

Superwizja
Prezentowanie poznanych narzędzi i nabytych umiejętności przez uczestników oraz informacja zwrotna od grupy oraz trenerów
Od konfliktu do dylematu
Trójkąt relacji – punkt wyjścia do zarządzania konfliktami
Słuchanie i kontakt ze sobą w konflikcie
Projektowanie wdrożenia NVC we własnym obszarze zawodowym

Pomiędzy modułami

Odbędą się 4 teleklasy (wspólna praca warsztatowa online 60-75 min): 

– 21.02, godz: 9:00, prowadząca: Joanna Berendt

– 6.03, godz: 9:00, prowadząca: Magdalena Sendor

– 27.03, godz: 9:00, prowadząca: Joanna Berendt

– 17.04, godz: 9:00, prowadząca: Joanna Berendt

Zachęcamy także uczestników do zbierania doświadczeń pomiędzy modułami, wspierającymi proces nauki. 

Metodologia (kliknij, aby rozwinąć)

Warsztat jest oparty głównie na Porozumieniu bez Przemocy i innych metodach wspierających proces uczenia się grupy.

Warsztat jest prowadzony aktywnymi metodami szkoleniowymi. W czasie warsztatu zapraszamy uczestników do pracy na forum, w parach i małych grupach. Pracujemy na opracowanych i własnych przykładach. W czasie spotkania tworzymy bezpieczną atmosferę do rozwoju kompetencji w zakresie komunikacji z samym sobą i w relacji z Klientami.

Porozumienie bez Przemocy daje narzędzia do skutecznej komunikacji, opartej na zrozumieniu i budowaniu relacji. PBP to metoda na głębsze rozumienie siebie i innych i budowanie rozwiązań działających dla wszystkich win-win. Dzięki głębokiemu zrozumieniu roli uczuć i potrzeb, zwiększasz szansę na zrozumienie oraz bycie zrozumianym i wziętym pod uwagę. Możesz budować relacje i zespoły, w których szacunek i zaufanie są fundamentem porozumienia.

4 dwudniowe moduły, 4 teleklasy po każdym module oraz superwizja poprowadzą Cię krok po kroku do głębszego poznania metody, swoich potrzeb i zrozumienia innych.

Superwizja grupowa (kliknij, aby rozwinąć)

Celem superwizji jest uczenie się z własnych doświadczeń praktykowania NVC w kontekście zawodowym oraz otrzymanie informacji zwrotnej od trenerek oraz grupy. Superwizja daje możliwość rozwoju szczególnie dla tych uczestników, którzy pragną wprowadzać NVC do swoich organizacji lub są trenerami.

W trakcie superwizji możesz pokazać wybrany dialog lub proces NVC i sprawdzić jego skuteczność słuchając informacji zwrotnej od grupy i trenerów.

Superwizja jest nieobowiązkowa.

 

Certyfikat (kliknij, aby rozwinąć)

Po ukończeniu kursu otrzymasz certyfikat ukończenia kursu poświadczony przez dwie certyfikowane przez Center of Nonviolent Communication (CNVC) trenerki. Ten dokument potwierdza zdobycie umiejętności i doświadczeń związanych z NVC oraz może stać się początkiem drogi do certyfikacji przez CNVC.

Warunki otrzymania certyfikatu

  • uczestnictwo w 80% 4 modułów oraz superwizji
  • prowadzenie dziennika obserwacji,
  • udział w dwójkach empatycznych między zjazdami (praktyka poznanych narzędzi NVC).
Z nauką NVC jest jak z nauką nowego języka – trzeba go używać, aby zyskać biegłość. Ten kurs został pomyślany w taki sposób, by oprócz poznania metody, uczestnicy mogli również ćwiczyć, doświadczać i praktykować na sytuacjach zawodowych z życia wziętych. Dzięki takiej formule każdy ma szanse osiągnąć najlepsze dla siebie rezultaty i przetransformować swoje relacje.
Przyjdź i przekonaj się, jak to działa w praktyce!

Kurs prowadzą trenerzy z wieloletnim doświadczniem biznesowym i NVC:

Joanna Berendt

Joanna Berendt

Wspiera menedżerów i biznesmenów w czasie szkoleń i pracy indywidualnej. Ma wieloletnie doświadczenie korporacyjne, twórczyni studiów i programów trenerskich. Jest żywym przykładem, jak język NVC wspiera komunikację i zmianę w świecie.
Certyfikowana trenerka NVC, coach, mediatorka.
Autorka książek, artykułów i programów.
Żyje wartościami NVC
Magdalena Sendor

Magdalena Sendor

Wprowadza turkusową rewolucję do korporacji w Polsce i za granicą. Od kilku lat pracuje z menedżmentem wysokiego szczebla nad zmianą nawykowych działań i języka. Wspiera biznes w Polsce i we Francji (pracuje w trzech językach). Pracuje z trenerami i coachami.
Certyfikowana trenerka NVC, coach, mediatorka.
Autorka książek, artykułów i programów.
Żyje wartościami NVC
Bartosz Berendt

Bartosz Berendt

Jest współtwórcą przywódczych programów rozwojowych, prowadzi warsztaty, supewizje i mentorcoaching dla doświadczonych coachów. Współpracuje z uczelniami wyższymi w zakresie kształcenia coachów i akredytacji programów szkoleniowych. Prowadził zajęcia m.in. w Akademii L. Koźmińskiego, SGH, SWPS.
Coach akredytowany (MCC) przez International Coach Federation (ICF).

Liczba prowadzących zależeć będzie od liczby uczestników.

Jeden moduł prowadzi 2 prowadzących przy grupie powyżej 13 osób.

Zobacz co mówią klienci o tym szkoleniu:

Dziękuję za ten wspólny czas, bo to był jeden z lepszych wyborów dotyczących samorozwoju jak dotąd.

Katarzyna G.

Dzięki warsztatom otworzyłem drzwi do świata, za którym zawsze tęskniłem: drzwi w sobie. Dziękuję.
Tomasz, dyrektor przedszkola

Apeluję do facetów – jako mąż, ojciec i sceptyk. Zapisujcie się na kurs – na początku choćby tylko dla waszych żon, córek, synów. Na koniec zobaczycie, że zrobiliście to także dla siebie i było warto.

Marcin

Warsztat był dla mnie wartościowy głównie ze względu na możliwość przyjrzenia się swoim emocjom i potrzebom. Jestem przekonana, że poprawi to jakość moich relacji prywatnych i zawodowych. Polecam każdemu, kto chce wzbogacić swoje życie i polepszyć jego jakość.
Helena Borys, Coach i Trener Rozwoju Osobistego

Przyszłam na NVC w biznesie by być lepszym HR-owcem, a wychodzę jako nowy człowiek – pełna zrozumienia dla siebie i empatii.

Kamila Lachowicz

Chwyciło mnie za gardło i za serce jednocześnie.

Katarzyna Gujska

Uważne spojrzenie przez prowadzące warsztat na uczestników. Pomoc i dużo empatii.

MP, doradca biznesu

Dołącz do grona profesjonalistów, którzy w swojej pracy czerpią z empatii i głębi NVC.

Nadaj tempa swojej karierze.

Zapisz się już teraz, aby mieć pewność, że weźmiesz udział w tym wyjątkowym kursie! 

Po kliknięciu w przycisk, przekierujemy Cię do zamówienia, w trakcie którego zarezerwujesz miejsce i wniesiesz opłatę rezerwacyjną.

 

Reszta kwoty płatna na tydzień przed rozpoczęciem kursu. Możliwość płatności w ratach.

Koszt rezerwacji miejsca jest zwracany przy rezygnacji do 31 grudnia 2019, po tym terminie możesz wykorzystać ją w innych naszych szkoleniach.
emilia@nvclab.pl

0 696 066 099

NVC w życiu zawodowym | Kursy i warsztaty oferowane przez NVCLab.pl są warsztatami komunikacji oraz procesami rozwoju osobistego, przeznaczonymi dla osób dorosłych i nie znajdujących się w kryzysie psychicznym. Nie są i nie mogą być traktowane jako psychoterapia. Znaczące decyzje życiowe oraz kroki terapeutyczne zalecamy podejmować przy wsparciu licencjonowanego terapeuty.

FreshMail.pl
 

Wyrażam zgodę na prze­twa­rza­nie po­da­nych powyżej danych w celu otrzy­my­wa­nia new­slet­tera od NVCLab.pl. Wiem, że w każdej chwili mogę swoją zgodę wycofać. Twoje dane są u nas bezpieczne, nie przekażemy ich nikomu.

FreshMail.pl
 

Wyrażam zgodę na otrzy­my­wa­nie new­slet­tera od NVCLab.pl. Wiem, że w każdej chwili mogę swoją zgodę wycofać. Twoje dane są u nas bezpieczne, nie przekażemy ich nikomu.

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Get updates direct to your inbox.

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl