Zaznacz stronę

Pracuj i działaj z lekkością.

Zaproś do swojego zespołu więcej współpracy i efektywności w dobrej atmosferze.

Dbając o swój rozwój, skorzystaj z narzędzi NVC, by bydować długotrwałe relacje biznesowe.

 

W czasie warsztatu NVC w relacjach zawodowych zobaczysz, jak budować relacje, współpracę, zaufanie i dzięki temu efektywnie zarządzać i budować zespoły.

Zobacz, co zyskasz:
Z

będziesz wiedzieć jak odnaleźć prawdziwe potrzeby swoich klientów/pracowników i zbudować relacje, na których zyskają obie strony

Z

poznasz sposoby, jak skutecznie radzić sobie z "trudnymi" relacjami i „kłopotliwymi” klientami

Z

nauczysz się dbać o siebie, wyznaczać swoje granice, jednocześnie szanując potrzeby drugiej strony

Z

dowiesz się, jak dawać wspierającą i skuteczną informację zwrotną w codziennej pracy

Z

sprawdzisz jak mówić i przyjmować odmowę i znajdować rozwiązania wygrany-wygrany

Z

wzbogacisz swoje kompetencje zawodowe i zyskasz zupełnie nową perspektywę, jaką daje Porozumienie bez Przemocy (NVC)

Z

po spełnieniu warunków otrzymasz również certyfikat zaświadczający odbycie kursu NVC.

Jeśli zależy Ci na nabyciu tych umiejętności, ten kurs jest dla Ciebie!

W czasie treningu:

9

poznasz założenia procesu NVC Marshalla B. Rosenberga

9

zobaczysz, jak skutecznie rozwiązywać konflikty oraz tworzyć rozwiązania wygrany-wygrany

9

przyjrzysz się sytuacjom z Twojej pracy i dzięki temu zyskasz żywe, konkretne narzędzie do pracy na codzień

9

nabędziesz dużo wiedzy, doświadczenia i wsparcia w procesie

9

przećwiczysz narzędzia NVC i dostosujesz je do specyfiki swojej pracy

9

poznasz narzędzie do pracy z trudnymi emocjami: złością, strachem, flustracją oraz brakiem motywacji

9

zwiększysz świadomość uczuć i potrzeb swoich i innych, by zwiększyć wzajemne zrozumienie w swoim zespole

9

nauczysz się, jak mieć więcej radości i lekkości w wykonywaniu swojej pracy

Chcesz dowiedzieć się, jak słuchać, aby rozumieć? Jak mówić, by być zrozumianym?
Marshall Rosenberg pytany o to, dlaczego ma tak dużą skuteczność w budowaniu relacji i mediacjach odpowiadał:

NIE SŁUCHAM TEGO, CO LUDZIE MÓWIĄ, SŁUCHAM, JAKIE ZA ICH SŁOWAMI STOJĄ POTRZEBY!

To jest klucz do nawiązania relacji i do rozwiązania każdego wyzwania. Marshall dodawał, że KAŻDY KONFLIKT MOŻNA ROZWIĄZAĆ W CIĄGU 20 MINUT.
Tylko najpierw trzeba znaleźć potrzeby, jakie mają obie strony.
Jak znaleźć te potrzeby? Wystarczy zmienić nawykowy sposób myślenia i mówienia. Metody, które poznasz na tym kursie (empatia, 4 kroki i inne) pozwolą Ci skontaktować się z potrzebami swoimi i innych ludzi. Dzięki temu sprawdzisz, jak znajdować rozwiązania, które odpowiadają wszystkim, typu wygrana-wygrana.

Nadal zastanawiasz się, czy ten kurs jest dla Ciebie?

 

Dla kogo jest ten kurs:

dla osób, które pracują w bliskim kontakcie ze swoimi Klientami (psychologów, coachów, trenerów)

dla osób, które prowadzą zespoły, zarządzają ludźmi

dla osób, które chcą w swoim zawodowym życiu i zawodowych relacjach korzystać ze wsparcia, jakie daje NVC

dla osób, które chcą się rozwijać i nadać rozpęd swojej karierze, zdobywając ogromny obszar kompetencji, jaki daje NVC

Klienci o naszych szkoleniach:

Wysoki poziom merytoryczny, profesjonalizm prowadzących, skuteczne sposoby do praktycznego zastosowania w życiu zawodowym.

Ania

NVC podnosi w sposób mierzalny jakość życia. To sadzenie kwiatów w swoim sercu, zamiast czekania aż ktoś je nam przyniesie.
Anna Dąbrowska, dziennikarka

Po tym warsztacie słucham inaczej i jest to zmiana nieodwracalna 🙂 Nie da się już wrócić do dawnego patrzenia na innych i siebie – to nawet budzi niepokój, ale więcej nadziei na więcej piękna i autentyczności w relacjach.
Małgorzata Kałaska, psycholog

Poznałam nowy sposób komunikacji, który pomoże mi udoskonalić moje życie prywatne i zawodowe.

Aleksandra - Prezes sp. z o.o.

Nowe oświecenie – polecam każdemu, szczególnie osobom, które wspierają innych ludzi w rozwoju osobistym i zawodowym.

Alicja Kusch - coach, mentor, trener

Wyrzuciliście mnie z bezpiecznego i wygodnego samolotu, ale daliście mi spadochron. Po drodze wieje i rzuca, ale sam lot jest wspaniały. I do celu!

Paweł Siekierzyński - adwokat, wspólnik

Zawsze mogę mieć prośbę do siebie, mogę, ale nie muszę mieć prośby w kontekście zmiany do drugiej osoby” – takie poczucie „mam władzę” 🙂 i tylko/ aż ode mnie zależy, co mogę zrobić lepiej/ inaczej w danej sytuacji.
Zawsze jest miejsce na empatię, niezależnie od obszaru i relacji, w której jesteśmy.
Magda Dolska-Topór, psycholog

Po tym kursie słucham inaczej. Więcej słyszę, lepiej rozumiem i inaczej współdziałamy.

Magdalena

Szkolenie dało mi narzędzie, które pomoże mi nabrać pewności w kontakcie z klientem, a dzięki temu pomoże rozwinąć skrzydła.

Weronika Siwecka

Szczegóły szkolenia:

Kiedy

 

Terminy na rok 2022:

I moduł: 17-18 lutego 2022

II moduł: 10-11 marca 2022

III moduł: 24-25 marca 2022

IV moduł: 21-22 kwietnia 2022

w godz.: 10:00 – 17:00

 

Teleklasy:

22 lutego 2022: Joanna Berendt
15 marca 2022: Bartek Berendt
29 marca 2022: Magda Sendor

w godzinach 9:30-10:45

Gdzie

Kurs będzie miał formułę warsztatów prowadzonych w czasie rzeczywistym (na żywo) zdalnie przez Zoom (bez możliwości odsłuchania poźniej).

Cena

8499 zł (w tym 23% VAT)

(w tym 1500 zł zaliczki na rezerwacja miejsca)

Możliwa płatność w ratach.

Grupa

12-20 osób

b

Materiały

W ramach kursu otrzymasz:

– autorski podręcznik (ebook), pełen wiedzy, ćwiczeń i inspiracji do wykorzystania w Twojej pracy,

książkę „Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji” (nowość),

3 teleklasy, które stanowią integralną część kursu.
.

 

u

Masz pytania?

Dzwoń: 609 506 959

Pisz: emilia@nvclab.pl

Program szkolenia:

I moduł

Prowadzące: Joanna Berendt i Magdalena Sendor
Zarządzanie sobą jako pierwszy krok do dialogu
Główne założenia Porozumienia bez Przemocy
Transformująca moc empatii i jej rola w tworzeniu przestrzeni współpracy

Model 4 kroków:

– siła płynąca z obserwacji

– uczucia jako drogowskazy

– piękno potrzeb

– przede wszystkim kontakt – prośby

Blokady komunikacyjne pod lupą

Wyrażanie siebie – droga do swojej mocy i autentyczności

III moduł

Prowadzący: Magdalena Sendor i Bartosz Berendt
Efektywne budowanie “MY”
Partnerstwo, podążanie i prowadzenie w relacji
Oferowanie i przyjmowanie informacji zwrotnej opartej na empatii
Mówienie „nie” w zgodzie ze sobą
Przyjmowanie  odmowy, które buduje kontakt

II moduł

Prowadzący: Magdalena Sendor i Bartosz Berendt
Zarządzanie sobą w relacji z klientem/współpracownikiem
Pogłębiona praktyka empatii
Kontakt ze sobą w sytuacjach trudnych i emocjonalnych
Zamiana osądów o innych w ciekawość innych
Budowanie efektywnych próśb
Transformacja złości
Praktyka doceniania i wdzięczności

IV moduł

Prowadzące: Joanna Berendt i Magdalena Sendor
Superwizja
Prezentowanie poznanych narzędzi i nabytych umiejętności przez uczestników oraz informacja zwrotna od grupy oraz trenerów
Od konfliktu do dylematu
Trójkąt relacji – punkt wyjścia do zarządzania konfliktami
Słuchanie i kontakt ze sobą w konflikcie
Projektowanie wdrożenia NVC we własnym obszarze zawodowym

Pomiędzy modułami

Odbędą się 3 teleklasy, stanowiące integralną część kursu (wspólna praca warsztatowa online trwająca 60-75 min):

22 lutego 2022: Joanna Berendt
15 marca 2022: Bartek Berendt
29 marca 2022: Magda Sendor

start o godzinie 9:30.

Zachęcamy także uczestników do zbierania doświadczeń pomiędzy modułami, wspierającymi proces nauki.

Metodologia (kliknij, aby rozwinąć)

Warsztat jest oparty głównie na Porozumieniu bez Przemocy i innych metodach wspierających proces uczenia się grupy.

Warsztat jest prowadzony aktywnymi metodami szkoleniowymi. W czasie warsztatu zapraszamy uczestników do pracy na forum, w parach i małych grupach. Pracujemy na opracowanych i własnych przykładach. W czasie spotkania tworzymy bezpieczną atmosferę do rozwoju kompetencji w zakresie komunikacji z samym sobą i w relacji z Klientami.

Porozumienie bez Przemocy daje narzędzia do skutecznej komunikacji, opartej na zrozumieniu i budowaniu relacji. PBP to metoda na głębsze rozumienie siebie i innych i budowanie rozwiązań działających dla wszystkich win-win. Dzięki głębokiemu zrozumieniu roli uczuć i potrzeb, zwiększasz szansę na zrozumienie oraz bycie zrozumianym i wziętym pod uwagę. Możesz budować relacje i zespoły, w których szacunek i zaufanie są fundamentem porozumienia.

4 dwudniowe moduły, 4 teleklasy po każdym module oraz superwizja poprowadzą Cię krok po kroku do głębszego poznania metody, swoich potrzeb i zrozumienia innych.

Superwizja grupowa (kliknij, aby rozwinąć)

Celem superwizji jest uczenie się z własnych doświadczeń praktykowania NVC w kontekście zawodowym oraz otrzymanie informacji zwrotnej od trenerek oraz grupy. Superwizja daje możliwość rozwoju szczególnie dla tych uczestników, którzy pragną wprowadzać NVC do swoich organizacji lub są trenerami.

W trakcie superwizji możesz pokazać wybrany dialog lub proces NVC i sprawdzić jego skuteczność słuchając informacji zwrotnej od grupy i trenerów.

Superwizja jest nieobowiązkowa.

 

Certyfikat (kliknij, aby rozwinąć)

Po ukończeniu kursu otrzymasz certyfikat ukończenia kursu poświadczony przez dwie certyfikowane przez Center of Nonviolent Communication (CNVC) trenerki. Ten dokument potwierdza zdobycie umiejętności i doświadczeń związanych z NVC oraz może stać się początkiem drogi do certyfikacji przez CNVC.

Warunki otrzymania certyfikatu

  • uczestnictwo w 80% 4 modułów oraz superwizji
  • prowadzenie dziennika obserwacji,
  • udział w dwójkach empatycznych między zjazdami (praktyka poznanych narzędzi NVC).
Z nauką NVC jest jak z nauką nowego języka – trzeba go używać, aby zyskać biegłość. Ten kurs został pomyślany w taki sposób, by oprócz poznania metody, uczestnicy mogli również ćwiczyć, doświadczać i praktykować na sytuacjach zawodowych z życia wziętych. Dzięki takiej formule każdy ma szanse osiągnąć najlepsze dla siebie rezultaty i przetransformować swoje relacje.
Przyjdź i przekonaj się, jak to działa w praktyce!

Kurs prowadzą trenerzy z wieloletnim doświadczniem biznesowym i NVC:

Joanna Berendt

Joanna Berendt

Nasz kurs prowadzi certyfikowana od 2014 trenerka NVC oraz mediatorka NVC, autorka wielu artykułów, książek na temat Porozumienia bez Przemocy, doświadczona trenerka biznesu, akredytowany coach ICF PC, certyfikowana trenerka Pozytywnej Neuroplastyczności, współtwórczyni NVCLab.pl.

Magdalena Sendor

Magdalena Sendor

Wprowadza turkusową rewolucję do korporacji w Polsce i za granicą. Od kilku lat pracuje z menedżmentem wysokiego szczebla nad zmianą nawykowych działań i języka. Wspiera biznes w Polsce i we Francji (pracuje w trzech językach). Pracuje z trenerami i coachami.
Certyfikowana trenerka NVC, coach, mediatorka.
Autorka książek, artykułów i programów.
Żyje wartościami NVC
Bartosz Berendt

Bartosz Berendt

Jest współtwórcą przywódczych programów rozwojowych, prowadzi warsztaty, supewizje i mentorcoaching dla doświadczonych coachów. Współpracuje z uczelniami wyższymi w zakresie kształcenia coachów i akredytacji programów szkoleniowych. Prowadził zajęcia m.in. w Akademii L. Koźmińskiego, SGH, SWPS.
Coach akredytowany (MCC) przez International Coach Federation (ICF).

Liczba prowadzących zależeć będzie od liczby uczestników.

Jeden moduł prowadzi 2 prowadzących przy grupie powyżej 13 osób.

Zobacz co mówią klienci o tym szkoleniu:

Dziękuję za ten wspólny czas, bo to był jeden z lepszych wyborów dotyczących samorozwoju jak dotąd.

Katarzyna G.

Dzięki warsztatom otworzyłem drzwi do świata, za którym zawsze tęskniłem: drzwi w sobie. Dziękuję.
Tomasz, dyrektor przedszkola

Apeluję do facetów – jako mąż, ojciec i sceptyk. Zapisujcie się na kurs – na początku choćby tylko dla waszych żon, córek, synów. Na koniec zobaczycie, że zrobiliście to także dla siebie i było warto.

Marcin

Warsztat był dla mnie wartościowy głównie ze względu na możliwość przyjrzenia się swoim emocjom i potrzebom. Jestem przekonana, że poprawi to jakość moich relacji prywatnych i zawodowych. Polecam każdemu, kto chce wzbogacić swoje życie i polepszyć jego jakość.
Helena Borys, Coach i Trener Rozwoju Osobistego

Przyszłam na NVC w biznesie by być lepszym HR-owcem, a wychodzę jako nowy człowiek – pełna zrozumienia dla siebie i empatii.

Kamila Lachowicz

Chwyciło mnie za gardło i za serce jednocześnie.

Katarzyna Gujska

Uważne spojrzenie przez prowadzące warsztat na uczestników. Pomoc i dużo empatii.

MP, doradca biznesu

Dołącz do grona profesjonalistów, którzy w swojej pracy czerpią z empatii i głębi NVC.

Nadaj tempa swojej karierze.

Zapisz się już teraz, aby mieć pewność, że weźmiesz udział w tym wyjątkowym kursie! 

Po kliknięciu w przycisk, przekierujemy Cię do zamówienia, w trakcie którego zarezerwujesz miejsce i wniesiesz opłatę rezerwacyjną.

 

Reszta kwoty płatna na tydzień przed rozpoczęciem kursu. Możliwość płatności w ratach.

Koszt rezerwacji miejsca jest zwracany przy rezygnacji do 31 grudnia 2021, po tym terminie możesz wykorzystać ją w innych naszych szkoleniach.
emilia@nvclab.pl

0 609 506 959

NVC w życiu zawodowym | Kursy i warsztaty oferowane przez NVCLab.pl są warsztatami komunikacji oraz procesami rozwoju osobistego, przeznaczonymi dla osób dorosłych i nie znajdujących się w kryzysie psychicznym. Nie są i nie mogą być traktowane jako psychoterapia. Znaczące decyzje życiowe oraz kroki terapeutyczne zalecamy podejmować przy wsparciu licencjonowanego terapeuty.