Zaznacz stronę

Jak obsłużyć wkurzonego klienta i samemu się nie wkurzyć?

Masterclass

teoria  + video + ćwiczenie

Obsługa klienta może nieść wyzwania, szczególnie, gdy klient jest zdenerwowany, krzyczy, mówi słowa, które nas obrażają lub są przekleństwami. To się czasami zdarza.

  • Czy to jest informacja zwrotna na temat naszej pracy?

  • Czy takiego klienta warto przepraszać?

  • Przyjąć zwrot?

  • Dać gratis?

A może przeciwnie – odpowiedzieć krzykiem i jasno postawić nasze granice?

W masterclasie „Jak obsłużyć wkurzonego klienta i samemu się nie wkurzyć?” możesz pogłębić ten temat.

W nagraniu dostaniesz garść wiedzy i poprowdzimy Cię w ćwiczeniu, byś lepiej mogła/ mógł odpowiedzieć sobie na pytania:

 

– o czym/ o kim krzyczy zdenerwowany klient?

– jak wydobyć głębszy sens ukryty w słowach klienta i jego potrzebę?

– co można powiedzieć, by rozładować napięcie?

dlaczego klient tak krzyczy, skoro chodzi tylko o… (fakturę, drobnostkę, termin dostawy itp)?

– jak się nie „podkładać” klientowi i nie dodawać emocji tej rozmowie?

– jak zadbać o siebie w takiej rozmowie?

Masterklasa to głębsze wejście w temat. To coś więcej niż webinarium. Tutaj pogłębisz temat obsługiwania trudnych kilentów oraz zaprosimy Cię do ćwiczenia. 

Wśród materiałów znajdziesz:

teoretyczny wstęp

nagranie video trenerek Emilii Kulpy-Nowak (NVCLab.pl) i Magdaleny Sendor – certyfikowanych trenerek NVC o długości 1h

ćwiczenie w PDF, które rozkłada sytuację na kilka kolejnych etapów i pomaga się przygotować do podobnych sytuacji w przyszłości (ćwiczenie jest omówione na nagraniu video).

Całość znajduje się na platformie kursowej NVCLab.pl 

Możesz także zadać dowolne pytanie w komentarzu pod ćwiczeniem.

Koszt kursu to 67 zł.

Prowadzące:

Magdalena Sandor

Certyfikowana trenerka NVC, mediatorka i coach. Przeprowadziła ponad 1000 godzin szkoleniowych w różnych środowiskach od biznesu po edukację.

Emilia Kulpa-Nowak

Certyfikowana trenerka NVC, Pomysłodawczyni i założycielka NVCLab.pl. Absolwentka studiów NVC i zaawansowanych kursów, autorka wielu artykułów i kursów online.