Chcesz pracować z radością, zwiększyć dochody i jednocześnie budować satysfakcjonujące relacje zawodowe?
Skorzystaj ze szkolenia, które raz na zawsze zmieni sposób, w jaki nawiązujesz relacje z klientami i pracownikami, z korzyścią dla siebie i dla innych.
Ty też możesz zacząć budować relacje, które wyniosą Twoje życie zawodowe na zupełnie inny poziom.
Jesteś gotowy na to wyzwanie?
Zobacz, co zyskasz:
Z

będziesz wiedzieć jak odnaleźć prawdziwe potrzeby swoich klientów/pracowników i zbudować relacje, na których zyskają obie strony

Z

poznasz sposoby, jak skutecznie radzić sobie z "trudnymi" relacjami i „kłopotliwymi” klientami

Z

nauczysz się dbać o siebie, wyznaczać swoje granice, jednocześnie szanując potrzeby drugiej strony

Z

dowiesz się, jak zwracać komuś uwagę w taki sposób, by ta uwaga rzeczywiście poprawiła sytuację, bez obawy, że obróci się to przeciwko Tobie

Z

będziesz wiedzieć co robić, by być postrzegany jako profesjonalista, który potrafi budować relacje i przyciąga do siebie kluczowych klientów

Z

wzbogacisz swoje kompetencje zawodowe i zyskasz zupełnie nową perspektywę, jaką daje Porozumienie bez Przemocy (NVC)

Z

po spełnieniu warunków otrzymasz również certyfikat zaświadczający odbycie kursu NVC.

Jeśli zależy Ci na nabyciu tych umiejętności, ten kurs jest dla Ciebie!

Czujesz, że stać Cię na więcej w relacjach biznesowych, ale nie wiesz, w jaki sposób zabrać się do zmiany?
Zacznij od poznania nowych narzędzi.

W czasie treningu:
9

poznasz podstawy procesu NVC Marshalla B. Rosenberga

9

zobaczysz, jak skutecznie rozwiązywać konflikty

9

poddamy analizie konkretne sytuacje i konwersacje z różnych obszarów Twojej pracy, zarówno z Klientami jak i współpracownikami

9

nauczysz się wypracowywać rozwiązania, które działają dla wszystkich (wygrany-wygrany)

9

przećwiczysz narzędzia NVC i dostosujesz je do specyfiki swojej pracy

9

poznasz narzędzie do pracy z trudnymi emocjami: złością, strachem i brakiem motywacji

9

zwiększysz świadomość uczuć i potrzeb swoich i innych

9

nauczysz się, jak mieć więcej radości i lekkości w wykonywaniu swojej pracy

Chcesz dowiedzieć się, jak słuchać, aby rozumieć? Jak mówić, by być zrozumianym?
Marshall Rosenberg pytany o to, dlaczego ma tak dużą skuteczność w budowaniu relacji i mediacjach odpowiadał:

NIE SŁUCHAM TEGO, CO LUDZIE MÓWIĄ, SŁUCHAM, JAKIE ZA ICH SŁOWAMI STOJĄ POTRZEBY!

To jest klucz do nawiązania relacji i do rozwiązania każdego wyzwania. Marshall dodawał, że KAŻDY KONFLIKT MOŻNA ROZWIĄZAĆ W CIĄGU 20 MINUT.
Tylko najpierw trzeba znaleźć potrzeby, jakie mają obie strony.
Jak znaleźć te potrzeby? Wystarczy zmienić nawykowy sposób myślenia i mówienia. Metody, które poznasz na tym kursie (empatia, 4 kroki i inne) pozwolą Ci skontaktować się z potrzebami swoimi i innych ludzi. Dzięki temu sprawdzisz, jak znajdować rozwiązania, które odpowiadają wszystkim, typu wygrana-wygrana.

Nadal zastanawiasz się, czy ten kurs jest dla Ciebie?

Dla kogo JEST ten kurs

dla osób, które pracują w bliskim kontakcie ze swoimi Klientami (psychologów, coachów, trenerów)

dla osób, które prowadzą zespoły, zarządzają ludźmi

dla osób, które chcą w swoim zawodowym życiu i zawodowych relacjach korzystać ze wsparcia, jakie daje NVC

dla osób, które chcą się rozwijać i nadać rozpęd swojej karierze, zdobywając ogromny obszar kompetencji, jaki daje NVC

Dla kogo NIE JEST ten kurs

dla osób, które zakładają, że relacje z Klientami mają drugorzędne znaczenie i nie trzeba w nie inwestować

dla osób, które uważają, że jakość relacji z Klientami i współpracownikami zależy wyłącznie od poziomu jego wiedzy fachowej

dla osób, które nie są gotowe pracować nad relacją ze sobą i z klientami

dla osób, które polegają na jednej szkole i nie lubią korzystać z innych nurtów w swojej pracy

Szczegóły szkolenia

Kiedy

I zjazd 30-31 stycznia 2018
II zjazd 27-28 lutego 2018
III zjazd 20-21 marca 2018
IV zjazd 10-11 kwietnia 2018

Gdzie

Domek Coachingowy, ul. F. ILSKIEGO 65, Warszawa (dojazd komunikacja miejską:
SKM S2 – linia z Okęcia, autobusy: 514- z metro Politechnika, 183 – z ronda Wiatraczna)

Koszt

1000 zł rezerwacja miejsca
+ 2900 zł opłaty szkoleniowej

Przy zapisie do końca czerwca zapłacisz 300 zł za rezerwację miejsca
(zaoszczędzisz 700 zł)

Grupa

15-18 osób

b

Materiały

W ramach kursu otrzymasz eleganckie materiały, pełne wiedzy, ćwiczeń i inspiracji do wykorzystania w Twojej pracy

u

Masz pytania?

Dzwoń 0 609 506 959

Pisz emilia@nvclab.pl

Program szkolenia (kliknij, aby rozwinąć)
I moduł

Samoświadomość jako wyjście do komunikacji z Klientem

  • Główne założenia Porozumienia bez Przemocy
  • Czym jest empatia? – oraz o tym, jak empatia pomaga budować taki świat, jaki chcemy (dla siebie, dla naszych klientów, dla naszych współpracowników)
  • Model 4 kroków:
    • siła płynąca z obserwacji
    • uczucia jako drogowskazy
    • piękno potrzeb
    • przede wszystkim kontakt – prośby
  • Blokady komunikacyjne pod lupą
  • Empatia dla siebie – czyli napełnianie własnego „koszyczka” z empatią
II moduł

Zarządzanie sobą jako pierwszy krok do dialogu

  • Pogłębiona praktyka empatii
  • Praktyka kontaktu ze sobą w sytuacjach trudnych i emocjonalnych
  • Budowanie efektywnych próśb
  • Transformacja złości.
  • Praktyka wdzięczności.
III moduł

Budowanie relacji z Klientem

  • Partnerstwo, podążanie i prowadzenie w relacji
  • Zamiana osądów w ciekawość innych
  • Coaching oparty na empatii
  • Informacja zwrotna czyli mówienie „nie” budujące kontakt oraz przyjmowanie „nie” w zgodzie ze sobą
IV moduł

Praca z oporami i konfliktami

  • Trójkąt relacji (specjalista, Klient, instytucja)
  • Od konfliktu do dialogu
  • Dawanie i otrzymywanie informacji zwrotnej opartej na empatii
  • Słuchanie i kontakt ze sobą w konflikcie.
  • Ćwiczenie umiejętności mediatora na przykładach z życia uczestników.
Metodologia (kliknij, aby rozwinąć)

Warsztat jest oparty głównie na Porozumieniu bez Przemocy i innych metodach wspierających proces uczenia się grupy.

Warsztat jest prowadzony aktywnymi metodami szkoleniowymi. W czasie warsztatu zapraszamy uczestników do pracy na forum, w parach i małych grupach. Pracujemy na opracowanych i własnych przykładach. W czasie spotkania tworzymy bezpieczną atmosferę do rozwoju kompetencji w zakresie komunikacji z samym sobą i w relacji z Klientami.

Porozumienie bez Przemocy daje narzędzia do skutecznej komunikacji, opartej na zrozumieniu i budowaniu relacji. PBP to metoda na głębsze rozumienie siebie i innych i budowanie rozwiązań działających dla wszystkich win-win. Dzięki głębokiemu zrozumieniu roli uczuć i potrzeb, zwiększasz szansę na zrozumienie oraz bycie zrozumianym i wziętym pod uwagę. Możesz budować relacje i zespoły, w których szacunek i zaufanie są fundamentem porozumienia.

4 dwudniowe moduły oraz superwizja poprowadzą Cię krok po kroku do głębszego poznania metody, swoich potrzeb i zrozumienia innych.

Superwizja grupowa (kliknij, aby rozwinąć)

Celem superwizji jest uczenie się z własnych doświadczeń praktykowania PbP w kontekście zawodowym oraz otrzymanie informacji zwrotnej od trenerek oraz grupy.

Certyfikat (kliknij, aby rozwinąć)

Po ukończeniu kursu otrzymasz certyfikat ukończenia kursu poświadczony przez dwie certyfikowane przez Center of Nonviolent Communication (CNVC) trenerki. Ten dokument potwierdza zdobycie umiejętności i doświadczeń związanych z PBP oraz może stać się początkiem drogi do certyfikacji przez CNVC.

Warunki otrzymania certyfikatu

  • uczestnictwo w 80% 4 modułów oraz superwizji
  • prowadzenie dziennika obserwacji,
  • udział w dwójkach empatycznych między zjazdami (praktyka poznanych narzędzi PbP).
Z nauką NVC jest jak z nauką nowego języka – trzeba go używać, aby zyskać biegłość. Ten kurs został pomyślany w taki sposób, by oprócz poznania metody, uczestnicy mogli również ćwiczyć, doświadczać i praktykować na sytuacjach zawodowych z życia wziętych. Dzięki takiej formule każdy ma szanse osiągnąć najlepsze dla siebie rezultaty i przetransformować swoje relacje.
Przyjdź i przekonaj się, jak to działa w praktyce!
Joanna Berendt

Joanna Berendt

Wspiera menedżerów i biznesmenów w czasie szkoleń i pracy indywidualnej. Ma wieloletnie doświadczenie korporacyjne, twórczyni studiów i programów trenerskich. Jest żywym przykładem, jak język NVC wspiera komunikację i zmianę w świecie.
Certyfikowana trenerka NVC, coach, mediatorka.
Autorka książek, artykułów i programów.
Żyje wartościami NVC
Magdalena Sendor

Magdalena Sendor

Wprowadza turkusową rewolucję do korporacji w Polsce i za granicą. Od kilku lat pracuje z menedżmentem wysokiego szczebla nad zmianą nawykowych działań i języka. Wspiera biznes w Polsce i we Francji (pracuje w trzech językach). Pracuje z trenerami i coachami.
Certyfikowana trenerka NVC, coach, mediatorka.
Autorka książek, artykułów i programów.
Żyje wartościami NVC
Bartosz Berendt

Bartosz Berendt

Jest współtwórcą przywódczych programów rozwojowych, prowadzi warsztaty, supewizje i mentorcoaching dla doświadczonych coachów. Współpracuje z uczelniami wyższymi w zakresie kształcenia coachów i akredytacji programów szkoleniowych. Prowadził zajęcia m.in. w Akademii L. Koźmińskiego, SGH, SWPS.
Coach akredytowany (MCC) przez International Coach Federation (ICF).

Hanna Kozłowska

Hanna Kozłowska

Doradca, coach, trener, ekspert w dziedzinie komunikacji zmiany i miękkiego HR.  Z wykształcenia humanistka: ukończyła kierunki Public Relations (Wyższa Szkoła Komunikowania i mediów Społecznych) oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (WSPiZ im. L. Koźmińskiego). Posiada akredytację EMCC – European Mentoring & Coaching Council i jest mediatorem w oparciu o Nonviolent Communication.

Klienci o naszych szkoleniach:

Dziękuję za ten wspólny czas, bo to był jeden z lepszych wyborów dotyczących samorozwoju jak dotąd

Katarzyna G.

Po tym kursie słucham inaczej. Więcej słyszę, lepiej rozumiem i inaczej współdziałamy.

Magdalena

Szkolenie dało mi narzędzie, które pomoże mi nabrać pewności w kontakcie z klientem, a dzięki temu pomoże rozwinąć skrzydła.

Weronika Siwecka, doradca noszenia i laktacyjny

Myślałem, że tu będą jakieś sztuczki, magia. Tymczasem teraz, po 6 dniach widzę, że w moim życiu jest więcej harmonii, spokoju. Jeszcze kilka dni i doszedłbym do NIRWANY!

Leszek

Poznaj język Porozumienia bez Przemocy”, by lepiej dogadać się ze sobą i innymi.

Maria, doula, doradca noszenia

Dołącz do grona profesjonalistów, którzy w swojej pracy czerpią z empatii i głębi NVC.

Nadaj tempa swojej karierze.

Zapisz się już teraz, aby mieć pewność, że weźmiesz udział w tym wyjątkowym kursie!

Po kliknięciu w przycisk, przekierujemy Cię do zamówienia, w trakcie którego zarezerwujesz miejsce i wniesiesz opłatę rezerwacyjną.

Koszt rezerwacji miejsca jest zwracany przy rezygnacji do 31 grudnia 2017, po tym terminie możesz wykorzystać ją w innych naszych działaniach.

Opłatę szkoleniową możesz po ustaleniu rozbić na raty.

emilia@nvclab.pl

0 609 506 959

FreshMail.pl
 

Wyrażam zgodę na prze­twa­rza­nie po­da­nych powyżej danych w celu otrzy­my­wa­nia new­slet­tera od NVCLab.pl. Wiem, że w każdej chwili mogę swoją zgodę wycofać. Twoje dane są u nas bezpieczne, nie przekażemy ich nikomu.

FreshMail.pl
 

Wyrażam zgodę na otrzy­my­wa­nie new­slet­tera od NVCLab.pl. Wiem, że w każdej chwili mogę swoją zgodę wycofać. Twoje dane są u nas bezpieczne, nie przekażemy ich nikomu.

FreshMail.pl