Kieszonkowy Kurs Oswajania Stresu

8 kroków do dobrego stanu

Najbliższa edycja w połowie 2018 roku!

„Przeciążenie stresem powoduje, że głupiejemy. Pokazują to wiarygodne badania. Zbyt dużo stresu w naszym życiu tworzy paskudną, chemiczną zupę w naszym mózgu, która sprawia, że trudno nam wyjść ze spirali przygnębienia i niepokoju.”

Gail Sheehy

Jeśli:

9

masz wrażenie, że tempo życia jest zbyt szybkie

9

w Twoim życiu jest dużo nerwowości, niepokoju czy napięcia

9

masz wrażenie, że często Twoje reakcje, na sytuacje zewnętrzne są zbyt naładowane emocjonalnie

9

w sytuacjach niezgodnych z Twoimi oczekiwaniami reagujesz złością lub wycofujesz się

9

często czujesz niezadowolenie, irytację lub marazm

9

często Twoje relacje z ludźmi są źródłem frustracji lub rozczarowania

Doświadcz w swoim życiu więcej:

N

energii i radości

N

umiejętności redukowania napięcia

N

elastyczności w podejściu do wyzwań

N

odporności psychicznej

N

spokoju

N

„smaku” życia

N

skuteczniejszej i pozytywnej komunikacji z ludźmi

N

wiedzy o mózgu, która może przełożyć się na jakość życia

Długofalowe rezultaty:

  • poprawa zdrowia psychicznego i fizycznego,
  • lepsze radzenie sobie w sytuacjach wyzwań,
  • poczucie większego wpływu na własne życie,
  • większa świadomość w dokonywaniu wyborów,
  • reagowanie adekwatne do sytuacji,
  • szybszy powrót do równowagi po stresujących doświadczeniach,
  • większa elastyczność w ciągle zmieniającym się środowisku,
  • wyższy poziom zadowolenia i więcej radości z relacji międzyludzkich.

Metodologia:

Podczas przygotowywania kursu korzystałyśmy z dorobku najbardziej znanych naukowców i praktyków zajmujących się tematem stresu oraz wielu podejść z zakresu rozwoju osobistego między innymi: coachingu, Porozumienia bez Przemocy, Inteligencji Emocjonalnej, Mindfulness’u, Neurosculpting Institute, Positive Neuroplasticity i innych.

Kieszonkowy Kurs Oswajania Stresu to kurs online. Sugerowany czas trwania kursu to osiem tygodni, wszyscy jednak wiemy, że życie idzie własnymi drogami, dlatego możesz korzystać z niego we własnym tempie, w dogodnym dla Ciebie czasie.

Kurs jest przygotowany przez Centrum Neuro-integracji MIND i gorąco rekomendowany przez NVC Lab.pl. Praktyki proponowane w kursie mogą łączyć się z praktyką NVC w codziennym życiu.

Co znajdziesz w kursie?

Z

8 modułów tematycznych

Z

materiały do pobrania

Z

zestaw praktycznych ćwiczeń, których skuteczność została potwierdzona badaniami naukowymi

Z

wiedzę o stresie z zakresu neurobiologii i neuropsychologii

Z

propozycję ponad 20 praktyk, których możesz spróbować i wybrać do codziennego stosowania te, które najlepiej dla Ciebie działają

Kurs ma „rozmiar” kieszonkowy, co oznacza, że jest skondensowany i przeznaczony dla osób zabieganych i mających trudność ze znalezieniem czasu.

Kurs składa się z 8 modułów/kroków:

Krok 1.

Stres – co warto wiedzieć

Krok 2.

Stres i mózg

Krok 3.

Zadbaj o swój stan fizyczny

Krok 4.

Wdzięczność, życzliwość i pozytywne nastawienie

Krok 5.

Pozytywne wykorzystanie wyobraźni

Krok 6.

Uważność

Krok 7.

Porozumienie bez Przemocy jako forma skutecznej komunikacji

Krok 8.

Paradoks stresu i co dalej

Już przed kursem widziałam, że często jestem w stresie, objawiało się to ściśniętym żołądkiem i tendencją do wpadania w złość. Kurs uświadomił mi jednak, dlaczego tak jest i co mogę z tym zrobić. Konkretne, proste ćwiczenia do wykonywania, które staram się wdrażać i widzę, że to naprawdę działa! W moim życiu jest więcej spokoju i harmonii. Dziękuję!

Emilia

Ten Kurs pozwolił mi nie tylko oswoić swój stres, lecz także go zrozumieć i zaprzyjaźnić się z nim.

Agnieszka

Informacje praktyczne:

Kurs ma rozmiar kieszonkowy – będzie wysyłany bezpośrednio na Twój mail (w treści maila oraz jako PDF do pobrania).

Wszyscy uczestnicy będą korzystać z kursu jednocześnie – zaczniemy jednego dnia i każdy krok będzie wysyłany raz w tygodniu.

W przedsprzedaży taniej!

Autorki:

Joanna Berendt

Joanna Berendt

Coach ICF PCC, certyfikowany trener i mediator NVC. Posiada akredytację International Coach Federation PCC, ponad 1300 godzin doświadczenia coachingowego. Jest współautorką książek i publikacji inspirowanych coachingiem i NVC, m.in. „Dogadać się z dzieckiem. Coaching. Empatia. Rodzicielstwo.”

Anna Andrzejewska

Anna Andrzejewska

Coach ICF ACC, certyfikowany zen coach i trener rozwoju osobistego. Ukończyła m. in. Positive Neuroplasticity Training (PNT) and Professional Course z R. Hansonem (certyfikat). Jest Instruktorem Jogi Śmiechu.

Kieszonkowy Kurs Oswajania Stresu pomoże Ci zrozumieć mechanizmy stresu, otworzyć się na nową jakość życia oraz zacząć swobodniej i spokojniej oddychać.

 

Najbliższy KKOS będzie w połowie 2018 roku. Jeśli jesteś zainteresowana/-y i chcesz mieć pewność, że dowiesz się o tym z wyprzedzeniem – zapisz się na nasz newsletter. Znajdziesz tam ważne informacje i mnóstwo inspiracji.

Kontakt: 0 609 506 959

FreshMail.pl
 

Wyrażam zgodę na prze­twa­rza­nie po­da­nych powyżej danych w celu otrzy­my­wa­nia new­slet­tera od NVCLab.pl. Wiem, że w każdej chwili mogę swoją zgodę wycofać. Twoje dane są u nas bezpieczne, nie przekażemy ich nikomu.

FreshMail.pl
 

Wyrażam zgodę na otrzy­my­wa­nie new­slet­tera od NVCLab.pl. Wiem, że w każdej chwili mogę swoją zgodę wycofać. Twoje dane są u nas bezpieczne, nie przekażemy ich nikomu.

FreshMail.pl